Grąžinimas |
← |
Jei esate nepatenkintas savo pirkiniu, gavote nekokybiškas prekes, prašome mums pranešti per 10 dienų po siuntos gavimo. Mes jums grąžinsime pinigus arba išsiųsime naują prekę.
Jei prekės buvo sugadintos transportavimo metu iki pristatymo Pirkėjui, prašome apie tai pažymėti siuntos pristatymo važtaraštyje (jei pristatymo metu pastebite, kad pakuotė sušlapusi, susitepusi). Sugadintų prekių nuotrauką prašome atsiųsti mums el. paštu agne@zaliarasa.lt Nuotraukoje turi matytis siuntos pakuotė ir pristatymo lipdukas, kaip sugadinta prekė buvo įpakuota, dėžės užpildas. Gavę informaciją iš Pirkėjo apie sugadintą siuntą, nemokamai jums išsiųsime naują siuntą arba tas prekes, kurios buvo pažeistos ir naudojimui netinkamos.
Jei Pardavėjas atsiuntė kitokio komplektiškumo prekes, nei Pirkėjas užsakė, prašome atsiųsti prekių nuotrauką į agne@zaliarasa.lt, taip pat grąžinti prekę Pardavėjo iškviestam kurjeriui, o Pardavėjas jums išsiųs naują prekę, atitinkančią užsakymą.
Grąžinant prekes, prašome, nurodyti užsakymą pateikusio asmens vardą, pavardę bei užsakymo numerį.
↑ | ← |
MB "Žalia rasa" | Buveinės adresas | Įmonės vadovė | Administracija |
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Pasirinkimas | Paaiškinimas |
---|---|